Whitepaper samenvatting

Groothandel: drie manieren om u te onderscheiden

Groothandel: drie manieren om u te onderscheiden
Na economisch zware tijden zijn de vooruitzichten voor de groothandel weer beter. Toch blijven de uitdagingen groot. De margedruk houdt aan, terwijl het internet het aanbod transparant maakt en professionele afnemers en consumenten daarmee steeds meer macht geeft.

Om zich te verzekeren van het behoud van zijn bestaansrecht, doet de groothandel er dan ook goed aan te onderzoeken hoe men zich zal kunnen vernieuwen en op welke andere manieren men meerwaarde zal kunnen blijven bieden. Waar liggen de kansen en hoe maakt de groothandel daar gebruik van?

In deze whitepaper ligt de focus primair op de voorraadhoudende groothandel, maar ook voor handelsbedrijven met soortgelijke processen kan deze whitepaper relevant zijn. Wij gaan in op ontwikkelingen die van invloed zijn op uw concurrentiepositie en bespreken drie manieren om u te onderscheiden.
download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 25-03-2019
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: NL
Gepubliceerd door: Visma Software B.V.

Lees ook

Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners