Nieuws
04 maart 2019

Flevoziekenhuis 10 jaar lang tevreden over Helpdesksoftware

Deze bijdrage is van een externe partij. De redactie is niet verantwoordelijk voor de geboden informatie.

Servicedesk plus integreert helpdeskaanvragen voor het Flevoziekenhuis en IT assets om ICT effectief te beheren. Het helpt ITIL 'best practices' te implementeren en versnelt het oplossen van ICT-service aanvragen.
Het Flevoziekenhuis maakt inmiddels al meer dan 10 jaar naar volle tevredenheid gebruik van het Manage Engine Servicedesk Plus pakket.
We hebben meer dan 330.000 meldingen geregistreerd middels Servicedesk Plus, variërend van simpele vragen tot complexe changes en/of problemen. Het pakket is in de loop der jaren continu verbeterd met steeds meer functionaliteiten.
Inmiddels maken wij ook gebruik van Desktop-Central van Manage Engine om onze werkzaamheden te versimpelen en sneller te laten verlopen. Dit pakket gebruiken we voor third-party patching, updates, Wake-On Lan, non-critical Windows Updates, monitoren van systemen en nog veel meer praktische applicaties.

Incidentbeheer
ServiceDesk Plus zorgt o.a voor het voor het in stand houden van de dienstverlening met het uitgebreide incidentenbeheer in servicedesk plus. Meldt incidenten eenvoudig, configureert SLA's, definieert automatisering & workflow voor elk categorie van incidenten en minimaliseert zo de business impact.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint

Lees ook

Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Premium Event Partner

5-evofendex.png
Mediapartners