Seminar
wo 7 november | 11:45 - 12:15
Theater 1 - Transport & Distributie

Klantervaring: de drijvende kracht achter supply chain-innovatie

Is het leveren van een verbeterde klantervaring een vastgestelde en gemeten doelstelling binnen supply chain-organisaties? 78% van de supply chain organisaties verklaren dat ze bijzondere aandacht besteden aan klantervaringen in hun supply chain-strategie. 30% zegt dat dit niet belangrijk voor hen is. BluJay bespreekt in deze presentatie welke factoren bepalend zijn voor supply chain- en logistieke innovatie en welke technologieën de volgende golf van verstoring zullen veroorzaken.
Big data & analytics
Transport & distributie
Supply chain management
Spreker
Chris Winstanley
Chris Winstanley
Director, Solution Consulting, BLUJAY SOLUTIONS B.V.
Chris Winstanley is werkzaam bij BluJay sinds 1999. In die jaren heeft hij diverse rollen vervuld, van support, tot aan professional services (implementatie) en sales.
Momenteel is Chris, Director Solution Consulting. In die hoedanigheid ondersteunt hij zowel Sales en Professional Services teams bij het leveren van robuuste, flexibele oplossingen aan logistieke bedrijven.

LinkedIn: https://www.linkedin.com/company/blujay-solutionsc
Twitter: @myBluJay_NL
Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners