Seminar
do 8 november | 13:15 - 13:45
Theater 1 - Transport & Distributie

De optimale customer journey met hulp van connected logistics! Een visuele reis van order tot en met aflevering

De Customer Journey: wat is het precies en hoe kunt u de klantreis in e-commerce optimaliseren, zowel voor B2C als voor B2B?
Jorden en Roger van Transsmart nemen u in een visuele presentatie mee van start tot eindbestemming: van order tot en met aflevering. Van offline naar online, bezorgopties in de webshop checkout, eigen winkels als afhaalpunt, en meer.
Tevens zullen zij u vertellen op welke punten in deze reis u invloed kunt uitoefenen (connected logistics!) zodat uw klanten de optimale customer journey beleven, met als resultaat supertevreden en loyale klanten!

Benieuwd wat u nog kunt verbeteren? Gun uzelf een van beide dagen een half uurtje om inspiratie op te doen!
Transport & distributie
Warehouse automation
Supply chain management
Spreker
Jorden en Roger
Jorden van den Beuken & Roger van Son (Transsmart)
Roger van Son is sinds 2011 CEO van Transsmart. Daarvoor was hij, in verschillende rollen, bijna 20 jaar actief in de wereld van de internationale supply chain.
Jorden van den Beuken is sinds 2016 actief bij Transsmart als new business manager. Sinds 2008 heeft hij veel ervaring opgedaan in e-commerce.
Roger en Jorden begeven zich dagelijks in de wereld van IT-integraties, logistiek, transport en e-commerce. Zij helpen de klanten hun hele logistieke proces, van aankoop tot en met aflevering, sneller, transparanter, flexibeler en goedkoper te maken.
Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners