wo 29 november | 15:30 - 16:00
Theater 4: ICT & Logistiek Business Cases

De volgende stap in eCommerce en fullfillment: Een hogere Customer eXperience met maximale kostenefficientie door een innoverend algoritme

In de loop van de digitalisering zijn de verwachtingen van de klant voor bestel- en leveringsprocessen snel gestegen. Het bedrijf bepaalt niet meer de optimale bezorgdatum, maar de klant bepaalt de dag, het tijdvenster en de plaats van levering. Met veranderend aankoopgedrag en onbeperkte leveringsverwachtingen wordt de digitalisering van de logistieke branche onder druk gezet. Ad-hoc bezorging, bezorgen op dezelfde dag, bezorging op de volgende dag en bezorging op een gevraagde dag zijn niet langer gedroomde scenario's maar state-of-the-art servicemodellen. Van supply chain naar on-demand chain. Hoe kan het juiste wiskundige algoritme in uw applicatielandschap worden toegepast om een hoge Customer eXperience met maximale kostenefficiëntie te realiseren?
Magazijn & Distributie
Sales & Operation Planning
Transport
Spreker
René Ebeltjes, Algemeen Directeur, FLS Nederland BV
Ervaring in het optimaliseren van fieldservice-, planning- en aanverwante logistieke processen. In 2009 gestart met de introductie van het innovatieve wiskundig algoritme van FLS; PowerOpt in Nederland. Afgestudeerd in Electrical Engineering aan de universiteit van Fresno (VS) en op dit moment bezig met de master opleiding Business Processes and IT aan de Open Universiteit. 52 jaar oud en ex basketball international.
Hoofdmediapartner
Logistieknl.jpg
Powered By
logistiekprofs.jpg Evofenedex.jpg
Mediapartners