Seminar
wo 7 november | 11:00 - 11:30
Theater 4 - Big Data & Analytics

Hoe goed ken je je klant nu ECHT?

Kunstmatige intelligentie speelt een steeds grotere rol in het bedrijfsleven. Moderne auto's, drones en smartphones maken al gebruik van Artificial Intelligence (AI) en we omarmen steeds meer technologische ontwikkelingen. De belangrijkste commerciële mogelijkheden voor organisaties zijn het slim benutten van ongebruikte databronnen, het herkennen van patronen en het verbeteren en voorspellen van klantervaring.

Fouad Allabari neemt je in zijn kennissessie mee in de ongekende mogelijkheden van AI. Hij gaat het hebben over Default of Habit, Package Deals en Key Article Recognition. Voor welk product komt een klant jouw filiaal of webshop binnen? Organisaties die hun klant ECHT kennen laten hun logistieke processen beter aansluiten, kunnen piekmomenten voorspellen en sturen op cijfers van morgen in plaats van gisteren.
Big data & analytics
Spreker
Fouad Allabari
Fouad Allabari
Managing Director bij HSO Analytics
Fouad geeft leiding aan HSO Analytics en is expert op het gebied van data, advanced analytics en digitale innovatie. Met een team van experts adviseert hij dagelijks lokale en internationale bedrijven onder andere over onderwerpen als big data, IoT, AI, customer value analytics en data-architectuur & - integratie. Fouad: "Vrijwel alles is 'smart' te maken. Het gaat erom wat je smart moet maken om meer waarde te bereiken. Organisaties willen werkbare inzichten om gedrag en patronen te analyseren en te beïnvloeden om betere service te verlenen. Voorspellen, productaanbevelingen en procesoptimalisatie zijn vaak de vervolgstappen."
Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners