Seminar
do 8 november | 13:00 - 13:45
Theater 7 - Supply Chain Theater

Waarde creëren door een klantgerichte en transparante supply chain strategie - de praktijk van glasproducent Libbey

Een heldere supply chain strategie geeft houvast en richting in de turbulente markt van vandaag. Michel bepleit een strategie die is gedifferentieerd per product-marktcombinatie, om de business optimaal te ondersteunen. Hij legt uit hoe u zo'n strategie maakt, hoe u daarmee gerichte keuzes kunt maken en hoe u deze praktisch doorvertaalt in de operatie.

Marten van der Zee laat zien hoe glas- en serviesproducent Libbey haar wereldwijde supply chains klantgericht inricht, met als resultaat meer transparantie, operational excellence en waardecreatie voor zowel de organisatie, de ketenpartners als de klanten.

Deze workshop is bedoeld voor directeuren en (senior) managers binnen supply chain, logistiek of operations, in dienst van middelgrote tot grote bedrijven met een sterke focus op de supply chain zoals industrie, fmcg, high tech, health, farmacie, chemie, (e-)retail en groothandel.
Supply chain management
Spreker
Michel van Buren
Marten van der Zee (VP Supply Chain EMEA & Asia-Pacific
Libbey) en Michel van Buren MBA (CEO BLMC Supply Chain Optimization)
Marten van der Zee is VP Supply Chain bij Libbey, een van de grootste glas- en serviesproducenten ter wereld en onder andere eigenaar van Royal Leerdam. Marten bouwt al 20 jaar aan end-to-end supply chains binnen verschillende branches. Hij transformeert en verbetert bedrijfsprestaties door de juiste inzet van mensen, processen en tools.

Michel van Buren richtte 20 jaar geleden BLMC op, de supply chain specialist in executive search, interim management en supply chain optimalisatie. Met BLMC Supply Chain Optimization komt hij tegemoet aan de groeiende vraag naar expertise en begeleiding bij het verbeteren van supply chains. Hij gelooft dat je door samenwerking en dialoog grootse dingen kunt realiseren. Hij werkt onder andere samen met Nyenrode Business Universiteit aan kennisinitiatieven zoals het Supply Chain Excellence Leadership Platform en de Nationale Supply Chain Monitor.
Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners