Whitepaper samenvatting

Traditionele on-premise IP PBX systemen vs. Unified Communications as a Service (UCaaS)

Traditionele on-premise IP PBX systemen vs. Unified Communications as a Service (UCaaS)

Vaak wilt u gewoon een tool die werkt. Of een platform dat uw werk eenvoudiger en uw team efficiënter maakt. Simpel toch?

Waarschijnlijk zijn al veel van uw huidige systemen verplaatst naar de cloud: CRM, ERP, klantenservice, ITSM, enz. Heeft u zichzelf wel eens afgevraagd waarom dat nog niet zo is voor al uw zakelijke communicatie? Dat kan namelijk ook.

Zakelijke communicatie als tool in de cloud: Unified Communications as a Service (UCaaS). Een tool die altijd werkt. Of u nu achter uw bureau zit of op reis bent, u beschikt over een moderne, naadloze communicatie ervaring waarbij spraak, video, samenwerking, tekst, vergaderingen, analyses en mobiele communicatie plaatsvinden op één enkel, verenigd en puur cloud-platform.

Download deze whitepaper om te zien hoe traditionele on-premise IP PBX systemen zich verhouden tot UCaaS diensten. Er wordt gekeken naar onder andere de verschillen in kosten, up-time en productiviteit van medewerkers.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 21-11-2018
Bestandstype: pdf
Document: Whitepaper
Taal: EN
Gepubliceerd door: Fuze Europe B.V.

Lees ook

Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners