Whitepaper samenvatting

Klantervaring: de drijvende kracht achter supply chain-innovatie

Klantervaring: de drijvende kracht achter supply chain-innovatie

Is het leveren van een verbeterde klantervaring een vastgestelde en gemeten doelstelling binnen supply chain-organisaties? 78% van de supply chain organisaties verklaren dat ze bijzondere aandacht besteden aan klantervaringen in hun supply chain-strategie. 30% zegt dat dit niet belangrijk voor hen is. BluJay bespreekt in deze presentatie welke factoren bepalend zijn voor supply chain- en logistieke innovatie en welke technologieën de volgende golf van verstoring zullen veroorzaken.

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 12-11-2018
Bestandstype: pdf
Document: Presentatie
Taal: NL
Gepubliceerd door: BluJay Solutions B.V.

Lees ook

Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners