Whitepaper samenvatting

Een hogere Customer eXperience met maximale kostenefficientie door een innoverend algoritme

Een hogere Customer eXperience met maximale kostenefficientie door een innoverend algoritme

In de loop van de digitalisering zijn de verwachtingen van de klant voor bestel- en leveringsprocessen snel gestegen. Het bedrijf bepaalt niet meer de optimale bezorgdatum, maar de klant bepaalt de dag, het tijdvenster en de plaats van levering. Met veranderend aankoopgedrag en onbeperkte leveringsverwachtingen wordt de digitalisering van de logistieke branche onder druk gezet. Ad-hoc bezorging, bezorgen op dezelfde dag, bezorging op de volgende dag en bezorging op een gevraagde dag zijn niet langer gedroomde scenario's maar state-of-the-art servicemodellen. Van supply chain naar on-demand chain. We laten zien hoe het juiste wiskundige algoritme in uw applicatielandschap kan worden toegepast om een hoge Customer eXperience met maximale kostenefficiëntie te realiseren?

download
Wanneer je dit whitepaper downloadt ga je ermee akkoord dat je door de leverancier per email benaderd kan worden.
FacebookTwitterLinkedinMailPrint
Kenmerken:
Publicatie datum: 12-11-2018
Bestandstype: pdf
Document: Presentatie
Taal: NL
Gepubliceerd door: FLS Nederland B.V.
Onderwerpen:

Lees ook

Hoofdmediapartner
logistiek-300x300_tekengebied-1.jpg
Mediapartners